Een gezond bedrijf voert een gedegen administratie.

Van Luxemborg & De Kok verzorgt de financiële administratie voor een gevarieerd cliëntenpakket in het midden- en kleinbedrijf.

Zo helpen wij jou met je administratie

Ondanks alle goede voornemens van de politiek neemt de administratieve lastendruk voor het bedrijfsleven nog steeds toe. Van Luxemborg & De Kok kan die verlichten. Zo kunnen we de onderneming ondersteunen bij het inrichten en optimaliseren van de financiële administratie en het daadwerkelijk verwerken van mutaties. De medewerkers zijn vertrouwd met diverse boekhoudpakketten. De administratie kan zowel op kantoor als bij cliënt op locatie worden verwerkt.

Wij verzorgen:

  • het opzetten, inrichten en optimaliseren van de financiële administratie;
  • het sorteren, ordenen, coderen en verwerken van de administratie;
  • opzet en inrichting van scan en herken oplossingen;
  • opzet en inrichting van rapportagestructuur met bijbehorende dashboards;
  • het verzorgen van de aangifte omzetbelasting;
  • de administratieve ondersteuning bij ziekte of achterstanden bij de verwerking.

Waarmee kunnen we jou ondersteunen?

Herman de Jager

Met diep respect en dankbaarheid nemen wij afscheid van

Herman de Jager

Herman was gedurende een periode van 20 jaar partner binnen Van Luxemborg en De Kok.
Zijn ondernemerschap, doortastendheid en liefde voor het vak hebben een belangrijke bijdrage geleverd aan de groei en kwaliteit van ons kantoor.

Aan zijn warme menselijkheid, zijn grote persoonlijke betrokkenheid en zijn collegialiteit bewaren wij dankbare herinneringen.

Onze gedachten en ons medeleven gaan uit naar zijn vrouw Carine, (schoon)kinderen, kleinkinderen en familie.
Allen willen wij in deze moeilijke tijd heel veel sterkte wensen.

Directie en medewerkers.